In the name of my creature

(Here is a plece for the world unsiads)

In the name of my creature

(Here is a plece for the world unsiads)

تواشیح انگلیسی!!!

 

من و چند تا از بچه مسلمون مدرسمون پارسال می خواستیم این شعر روکه مال یکی از کلیپ های سامی یوسف است را به مناسبت عید غدیردرجشن مدرسه به صورت تواشیح بخوانیم.این شعر دو زبانه است.عربی و انگلیسی ،همه چیز خوب بود که تحجر مسئولین مدرسه مانع کارمون  شد.  

 شعر انگلیسی اش هم اینجاست: 

 

O My lord

My sins are like

The highest mountain,

My good deeds

Are very few

They're like a small pebble.

I turn to you

My heart full of shame,

My eyes full of tears.

Bestow your

Forgiveness and mercy

Upon me

Ya Allah,

Send your peace and blessings

On the final prophet,

And his family

And his companions,

And those who follow him

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدرضا چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:42 ق.ظ http://alavian.blogsky.com

سلام دوست عزیز، من هم همسن شما هستم، بلاگتم دیدم، خوشم اومد، نمیدونم چقد مذهبی هستید اما من بلاگم کاملا مذهبی اونم از نوع تشیع، خواستم اگه بخوای تبادل لینک بکنیم. بلاگم تازه میخواد شروع به کار بکنه. اگرخدا بخواد از امروز. من لینکت کردم. خواستی سر بزن. مرسی.خوش باشی

سلام
مرسی دوست عزیزم.من هم با کمال میل از پیشنهاد شما استقبال می کنم.بسیار عالی است که شما یک وبلاگ مذهبی دارید.من هم مثل شما شیعه هستم و مثل شما ایرانی.خیلی ممنون هستم از اینکه شما هم منو لینک کردی.در پاسخ به رفتار مودبانه شما این بی ادبی است که من هم متقابلا شمارو لینک نکنم.حتما به بلاگ شما سر خواهم زد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد