In the name of my creature

(Here is a plece for the world unsiads)

In the name of my creature

(Here is a plece for the world unsiads)

کف پای راستم را یک میخ سوراخ کرد

 

سلام من امروز دوباره فرصت کردم و توانستم آپ دیت شوم. راستش را بخواهید 4 روز پیش توی زمین فوتسال یک میخ متوسط در پای بنده فرو رفت و کلی هم درد کشیدم تا آن را بیرون آوردم. 

این در حالی بود که بین بازی می خواستم به دستشویی بروم که در بین راه می بایستم از یک راهروی بدون چراغ و دخمه عبور کنم که میخی کفش ورزشی و جوراب و کف پای مرا سوراخ کرد. میخ کمتر از 5 میلی متر در پایم فرو رفته بود اما به خاطر این که برای ضد عفونی دیر اقدام کردم پایم عفونت کرد. برای این که شدت درد و ناراحتی ام را نشان دهم 3 روز پیش یک عکس از کف پایم گرفتم و آن را برای خانواده ام ایمیل کردم تا ان ها عمق فاجعه را بفهمند و از من نخواهند هر چه سریعتر به خانه برگردم.  

روز اول خیلی درد کشیدم. حتی فشارم هم پایین افتاده بود. انگشتان پای راستم را اصلا نمی توانستم حرکت دهم.خدا خیری به ملت مسلمان دوست آلمان دهد که مرا با هر زحمتی بود در یک روز برفی به بیمارستان رساندند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد