In the name of my creature

(Here is a plece for the world unsiads)

In the name of my creature

(Here is a plece for the world unsiads)

تیم ملی کشورم پانزدهمین بار چهانی شد

تیم ملی آلمان شنبه شب در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف روسیه رفت.این در حالی بود که اگر یکی از این دو تیم می برد مستقیما راهی جام جهانی می شد.آلمان پیش از این بازی ۲۲ امتیازی بود در حالی که روسیه پشت سر آلمان در رده ی دوم با یک امتیاز کمتر قرار داشت.آلمان از همان ابتدا کار را تهاجمی شروع کرد و بالاخره مزد حملاتش را در دقیقه ۳۴ با گل میرو کلوزه در نیمه اول چشید. 

نیمه دوم نیمه حساسی برای روس ها بود.آن ها به رغم حملات و چند موقعیت گلی که داشتند 

اما نتوانستند دوازه آلمان را باز کنند که البته در این امر هنر نمایی رنه آدلر بی اثر نبود.در نتیجه این بازی آلمان ۲۵ امتیازی شد و مستقیم به جام جهانی ۲۰۱۰ صعود کرد. 

ترکیب آلمان در این بازی این گونه بود 

دروازه بان=رنه آدلر 

خط دفاع (از چپ به راست)=فیلیپ لام-وسترمن-مرتزدساکر-بوآتنگ 

خط هافبک (از چژ به راست)=مسعوت اُذیل-مارتین رولفس-میشایل بالاک(c)-شویشتیگر 

خط حمله=میرو کلوزه-لوکاس پودولسکی

  

نظرات 3 + ارسال نظر
خدا همین نزدیکی هاست چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://kumail.blogsky.com

امیدوارم که در پناه حق موفق باشی.

بسیار ممنون مرسی حتما دوباره به من سر بزنید...

محمود چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ

دختری یا پسر
در هر صورت خیلی خوشگلی آبم اومد

سلام
من پسر هستم.البته معنی حرف آخرت را نفهمیدم ولی فکر می کنم که حرف خیلی خوبی ننوشته اید ولی به هر حال "هر کسی از ظن خود شد یار من!!!"یکی از مطالب وبلاگ خوشش میاد و یکی مثل شما از عکس من!!!

میترا چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 01:17 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/


سلام وبلاگ قشنگی داری حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط از حضورتان در اینترنت کسب در آمد کنید حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه حداقل $20 می گیری

سلام مرسی از پیشنهاد شما ولی فکر می کنم که به اندازه کافی برای خودم در آمد دارم.در آمد من قسمتی از فوتبال است که ماهی حدود 300 یورو است و قسمتی اندک هم از کار نرم افزاری تهیه می شود که به 100 فرانک هم نمی رسد...
توی آلمان هر کسی باید از نوجوانی به فکر جیب و در آمد خود به نحوی باشد!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد